شب های کابل

مشک تازه می بارد ابر بهمن کابل:::::::موج سبزه می کارد کو و برزن کابل:::::::ابر چشم تر دارد، سبزه بال و پر دارد::::::نکهت دگر ..

شب های کابل

مشک تازه می بارد ابر بهمن کابل:::::::موج سبزه می کارد کو و برزن کابل:::::::ابر چشم تر دارد، سبزه بال و پر دارد::::::نکهت دگر ..

پرتو نادری ادیب و شاعر معاصر کشور

با زبان سنگ

 

من از جنگل صخره ها می آیم

مردان پرتعارف مخمل پوش

درجاده های  روشن ابریشم

ازکنار من می گذرند

                           و اخمی بر جبین می اندازند

 

 

من ازجنگل  صخره های می آیم

در من صلابت یک کوه

                       - یادگار جلیل اجدادم -

                                         مرا به سوی  دورترین قله  می خواند

 

من از جنگل صخره های می آیم

من با زبان سنگ سخن می گویم

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی احمدی سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ق.ظ http://www.poyagostar.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز من مصطفی احمدی از مشهد هستم میخواستم بپرسم شما الان افغانستان هستید یا نه اگه جوابتون مثبت است یه راه ارتباطی پیدا کنید و بهم خبر بدین آخه من یه سوالهایی دارم که باید بپرسم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد